Thursday, April 2, 2009

~CERITA SUSPEN VERSI 2~

Lakukan

Apa Patut Anda Lakukan Bila.....

Anda berada di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya: Tunggu bas ke?
Anda harus menjawab: Taklah aku tengah tunggu helikopter,lambat pulak hari nie ye

Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanyer: Kao nak mandi ke ?
Jawab : Taklah aku nak pi main layang-layang kejap, kao nak join?

Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur:Aik? tulis surat nampak?
Jawab : Oh ye ke? aku tak prasan ah...tangan aku bergerak sendiri Lepas tu jotos dia dgn jotosan yg berpower lagik brutal dan sambung ah tu kan dia jln sendiri, aku tak tahu tau

Anda sedang makan nasik dan orang tegur:Makan nasik?
Jawab : Mater kao buter ke per? Kan aku tengah minum teh ais nie?

Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer: Baru balek dari keje?
Jawab : Taklah, saya dari rumah, nak pi kerjer lah nie...opis saya dah pindah kat rumah..dan rumah saya dah pindah pat opis

Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: Eh kau sibuk ke?
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia pastu kompang siket pipi dia.

Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer:Eh citer melayu ke ?
Jawab : Bukanlah, nie kan citer Otromen Toro menentang Raksaser dari Planet X...kao tunggu jap nanti otromen kuar.

Tu je Untuk mengekalkan lagik pertalian silaturrahim, dinasihatkan jgn ikot contoh contoh di atas itu tadi